Ik heb een paar smoothie recepten voor jullie uitgezocht.
Laten we maar snel beginnen!
1. aardbei en bananen smoothie
2. sinaasappelsap en bananen smoothie
3. aardbei, bramen en banaan smoothie
Wat heb je nodig voor smoothie 1:
-aardbeien
-banaan
-een scheutje melk
Je moet zelf weten hoe veel je gebruikt het hangt er ook vanaf voor hoeveel personen je maak
Je maakt eerste de aardbeien schoon en snijd ze door de helft, de banaan snij je in plakjes en gooit ze in de blender en je doet er een scheutje melk bij.
Ik heb een smoothie stand op mijn blender en daar zet ik hem dan op totdat het goed is, maar als je geen smoothie stand heb dan moet je even kijken hoe je het dan doet.
Als je smoothie klaar is doe je hem in een mooi glas en dan ben je klaar!
-sinaasappelsap
-banaan
En bij deze smoothie moet je ook kijken hoe veel gebruikt.
Je snijd eerst de banaan gooit het in de blender gooi er wat sinaasappelsap bij en blenden maar!
Dit is een helen makkelijke smoothie vind ik zelf voor mijn smaak is dit iets teveel sinaasappelsap maar dat is voor iedereen anders.
Ik heb trouwens deze smoothie van de La Place en het leek me wel leuk om die na te maken!
Wat heb je nodig voor smoothie 3:
-aardbeien
-bramen
-banaan
-een scheutje melk
En ook bij deze smoothie geld hetzelfde als bij de anderen smoothie's
Je maakt eerst de aardbeien schoon en snijd ze door midden en gooit dat in de blender samen met de bramen en banaan, daarna een scheutje melk erbij en blenden maar
Nou dit was het artikel alweer, ik hoop dat jullie mijn eerste artikel op de nieuwe site leuk vonden!
Tot in de video's!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten