Dit heb ik eigenlijk nog niet gezien en daarom leek het mij een leuk idee om dat eens te doen.
Dus ik heb foto's gemaakt van mijn favoriete producten van de maand mei!
Oké, dit is mijn eerste favoriet. Bij de meeste wel bekend, een van de drie lipscrubs van Lush!
Dit is de popcorn lipscrub, ik gebruik hem een keer per week op woensdag lekker om mijn lippen te scrubben, je kan het elke dag doen maar over het algemeen hebben mijn lippen dat niet nodig!
Ze zeggen dat je hem af kunt likken,maar ik vindt het niet zo lekker om zoet en zout door elkaar te proeven!
Voor de rest hydrateerd hij mijn lippen lekker en best vet, er zou wel iets meer olie in mogen!
Het volgende product is Touch of happines van Rituals, deze heb ik ooit gekocht toen ik vertraging had met mijn moeder op station Rotterdam. Ik vondt hem heerlijk ruiken en dit is al mijn tweede variant!
Ik vindt dit gewoon een heerlijke bodybutter, hij verzorgt heerlijk maar de geur blijft ook heel de dag hangen.
Dan de Andrélon Zomer Blond Shampoo, deze gebruik ik al best lang, ik vindt het gewoon een heerlijk product wat erg goed wast en ook nog eens heerlijk ruikt naar kamille<3
En tot slot, mijn Snow Fairy limited edition shower gel van Lush. Wauw, hele naam zeg. Maar deze ruikt naar kauwgomballen enzo<33 Heeerlijk, de hele badkamer ruikt gelijk heerlijk naar aarbei!
En dit was het alweer!
Niet een super lang artikel, maar ik vond het weer erg leuk om te doen!
Byeee
Geen opmerkingen:
Een reactie posten